Associació Salvem La Tossa

Dies esperant la resposta de l'Alcalde a la Carta Oberta

Conferència ``Les transformacions agràries'' de Samuel Garrido

27 de juny de 2002

Dins del I Cicle de conferències al Voltant de la Tossa, que organitza l'associació Salvem La Tossa amb la intenció de reflexionar sobre el model de societat que volem, va tindre lloc el passat 26 de juny la quarta ponència amb el tema "Les Transformacions Agràries" a càrrec de Samuel Garrido Herrero, doctor en Història per la Universitat de València i Professor Titular d'Història i Institucions Econòmiques a la Universitat Jaume I.

Samuel Garrido va informar al públic assistent, que omplia el saló d'actes de la Caixa Rural de Benicarló, sobre les seues investigacions al voltant de l'economia camperola i els canvis tècnics en l'agricultura, incidint en l'ús històric de l'aigua i en l'aigua com a factor determinant del creixement agrari a les agricultures mediterrànies.

L'exposició va arrancar els aplaudiments del públic que va tindré l'oportunitat d'intervindre interrogant a l'historiador.